laupäev, 23. mai 2015

E4 karikavõistlused

I sõit

Avasõidu stardis puhus Merivälja all 7 m/s edelast. Meeskond oli tahtmist täis ja tuju hea, võistlusnälg oli suur, sestap ei suutnud mitmed mehed oma mõtteid ja soovitusi üksnes endale pidada ja juttu oli pardal tavapärasest pisut enam. Start oli laeva poolt ja üsna hea, pisut jäi puudu käigust aga kuivõrd valisime kohe raja parempoolse serva, saime purjetada oma sõitu.
 Ülemises märgis olime liidrid ja seda kohta suutsime kenasti hoida ka taganttuules ja järgmise krüssu jooksul. Allatuult finiśi peale keerates jättis aga Tõunts spinni soodinurga välja vedamata ja nii see spinn meil kenasti keerdu kiskus. Enne kui keerud välja said, oli Premium kõrvale trüginud ja finiśis hävisime talle ümberarvestatud ja tosina sekundiga. Meist 4 sekundit kiirem oli olnud My Car ja et mõru maitse ikka kenasti keelele jääks, sai meiega sekundi pealt sama aja Sugar2, kellega me punkti poolitasime.


II Sõit

Tuule keeras pisut paremale ja puhus ca 8 m/s. 

Kogu meie grupp üritas startida liini kohtunikelaeva poolsest otsast. Olime alumised ja tegelikult oleksime rahulikult võinud ka alumistena startida, aga Jaak tahtis teha väikese vahehalsi konkurentide külje alla. Kahjuks ei suutnud me pärast pauti järgmiseks paudiks piisavalt kiirust koguda ja tulemuseks oli häbiväärne kakerdamine vasakul halsil kõikide teiste startijate kursil. Loomulikult jäime stardis viimaseks ja suurendasime trahviringiga oma kaotust veelgi. Tagaajamine meile midagi head ei toonud, sest ehkki lõpetasime füüsiliselt napilt teisena Reval Cafe ees, tuli pärast ümberarvestust leppida 5. kohaga.

III sõit
 
Tuul tõusis ja puhus nüüd juba 11-12 m/s. Start oli igati kena ja kontrollisime sõitu algusest peale.
Allatuuleotsal aga juhtus see, mis mitmel korral varemgi on juhtunud - nimelt rebenes spinn vahetult topinurga tugevduste alt. Õnneks saime räbalad tekile tõmmatud, aga teist spinni sellel lühikesel otsal enam üles tõmbama ei hakanud.
 Reval Cafe tuli küll veidi järele aga ülejäänud konkurendid olid oma spinnide taltsutamisega hädas ja vahed rebenesid suuremaks kui oleksime oodanud. Vaatamata sellele, et viimasel allatuuleotsal keeldus pärast halssi töötamast meie spinnipoomi karabiiner, mis tähendas seda, et seilasime finiśi poole käsipoomi kasutades, õnnestus meil päeva lõpetuseks vormistada veenev sõiduvõit. Reval Cafe hävis meile ümberarvestatud ajas 25 sekundit, My Car aga juba 2 minutit ja 21 sekundit ning Premium 2 minutit 46 sekundit.

Kokkuvõttes jäime 9,5 punktiga 3., võitis 6 punktiga Premium, My Car kogus 8. punkti. 4. oli 10,5 punktiga Sugar2 ja 5. 11 punktiga Reval Cafe. Positiivseks jäädes võib tõdeda, et oli hea trenn enne esmaspäevast korralist trenni :-)

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar