Oli taas parajalt tuuline. Puhus edelast 10-12, pagidega isegi kuni 16,5 m/s. Läksime merele värskelt lihvitud ja värvitud põhja ja hea enesetundega. Start õnnestus, saime käigu üles ja ujusime meist allpool startinud Olympicule vaikselt peale ja meist kõrgemal olnud Spiritil eest ära.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUtXBuediHr-vz5FNtN0UFB-VlhRd8vvOzBTFjXGns00dmaf__CW964xfCBydaTtH7e-rftwCu5yjsHzPozWoS2mTjnDZuC2zhaUVptPax69-hvVHsraVC8DLWdKmvYIt24PvWiz1cdpg/s320/F2.jpg)
Katariina kai poile pautisime pisut hilja ja olime seetõttu sunnitud vahepeal veidi kiiremalt ja vabamalt krüssama. Saime kätte 8-8,1 sõlme. Märgis olime Olympicust ja Spiritist mõned paadipikkused ees. Allatuul sujus kenasti, hoidsime algul ainult veidi kõrgemale, et Eckerö Line´i laev eest läbi saaks.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwFYZZFashGVQUy-229H19BJ75qwG7A0aFsB0uGWGmqlmylmf-vdIJfGOUkiQUwVvYwXxmrKML66v26ozYeVrSWj-2-Ps1GZdN0JBOzKbLiWHxDOrS9LzHk8jfC9MBnG-lccrW3VNqklI/s320/F4.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbwzqlDJ3Noyf9JZWbE50Fa_X90xHNL6eFiGGGHKqAjJ1B8jJwEtH-sMEoi3qDJ2DT58obDOUmte_66sNOIiMvyDlnAf1DSNDfnfWTGPO4WWJOoJ-zfEIWM-poPAh0z4WnuWdEKg9QSTM/s320/F5.jpg)
Allatuulemärgis viskasime kohe paudi linna alla ja seekord pautisime ka märgile õigel hetkel. Spirit leidis kusagilt aga lisakäigu ja kõrguse ja ronis meile ülemiseks märgiks lausa poordi.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9FIt4N-ISPiYJvAXyA8sW3kfn3QLow2IawoZ7BDdi8JneJlqvybwUf1pfMU3zwpAWgJEasQkoHa4xkfgyXydgRndzAN89cseyttCdXn5qc0hgGbiiTLboEsf5lwvsvl60OHyXBbYBTBA/s320/F6.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxg3hTzRPiqcpHVCiSi_252E30IuivAtvIKVz8p_NIloGfqixIj9PZ6uQpiQLui0FKksbKeZOv3aaYevyTycEDVxeYvRKYONuqBqsVtTwh8iqAKpq6RON7UNr8RKgtCZebBLf39O9dLrc/s320/F7.jpg)
Taganttuules saime vahe taas veidi suuremaks venitatud, vahetasime ka genu veidi suurema vastu ja nii me siis seekord reaalajas esimestena lõpetasimegi.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2i7TqGc-v6ZGG7g2zuwPRI3MEfsm1k4QnCq7oF1wnaLezE0CZNkcDTeL_XCBRXxTheq_9ocVGEH0W7Big6A3Q8PBX2ZS7R6a_NobOmGWrWOrITKs_kPFvDn9FGYm_Uf-9cHcx1wZTLZs/s320/F8.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhUBl7eQOQuQS3VxRscLHrQe8jqcbKkDGhpmxERhNsAAiBzXcKtNxff2lbu0vgNx_zKHt01Tl_5tEljWWspAcEdUjGMPKdz0tbDlhpfJ_e06I7KpM2gZJ-LBUFj9TmWrP95hle94Vr956I/s320/F9.jpg)
Ümberarvestatud ajas tõusis 2. kohale Sugar 2, kes kaotas meile minuti ja 10 sekundiga, saades omakorda sekundiga jagu Olympicust. Spiritile kuulus lõpuprotokollis 4.koht ja kaotust Fortele kogunes 1 minut ja 23 sekundit. My Car ja Berta jagasid sedapuhku 5. kohta jäädes meist maha 1 minut 58 sekundit.
Kena kõik, aga paraku õnnestus meil tagurpidi kai äärde manööverdades põrutada roolilehega paraja pauguga naaberjahi ankruketi otsa. See aga tähendab üht - Forte tuleb taas kaldale hiivata ja äsja korda saanud roolilehte ootab uus make up. Ces la vie, nagu prantslased põristavad!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar