Kolmapäev, 22. september 2010

KJK Delfi XVI kolmapäevaregatt, 22.09.2010

Tänane võistlus algas kergemat sorti katastroofiga. Otsustasime startida poi juurest ja tulime sinna vasakult, pautides ca 30 sekundit enne stardipauku paremale halsile, kuid head kiirust pärast seda üles ei saanud, nii et Merion, Charisma ja teised tulid ülevalt palju nobedamini. Meie alla pautis aga Premium, kes sootuks hoo kaotas, siis veel genu pakki lasi ja seetõttu vööriga kümnekonna sekundi vältel meie vasakut parrast äestas, sest oli ilma igasuguse kiiruseta täiesti juhitamatu ja meil polnud kõrvale põigata kah võimalik. Ei teagi, milliseid kahjustusi antud intsident Premiumil tekitas, kuid kokkupõrge lõi igatahes logisema Forte ühe reelinguposti ning vasakust ahtrinurgast pöidlasuuruse tüki minema. Tuleb olla õnnelik, et midagi hullemat ei juhtunud, sest võimalus selleks oli igati reaalne.Distantsiks oli seekord 6-1+3-Fo, tuult umbes 6-9 m/s ning see puhus mõnevõrra lengerdades loodekaartest. Pärast mainitud stardisekeldusi olime loomulikult laevastiku lõpus, meist tagapool ainult Premium. Nii ka ülejäänud konkurentide sabas Miiduranna märgi poole seilasime, mille võtsime neljandana.Vajalikud tegevused Kuuli muna märgis läksid ilma probleemideta, saime allatuules kohe päris hea hoo üles ja nii jõudsime Russalka läänetoodrini juba kolmandana, olles praktiliselt kannule saanud nii Ladybirdile kui Merionile, kes napilt meie ees märki võtsid. Märgis pidigi seekord roolis olnud Tammo silma peal hoidma, et mitte omakorda Merioni ahtrisse sisse sõita.Pärast märki tehtud paut läks meil aga täiega aia taha, sest pealmine genu soot jäi kusagile kinni, genu ei saanud seetõttu korralikult pingutada ning lisaks kargas ka poomiliik stopperist lahti. Ehk siis hetkega olime Ladybirdile ja Merionile uuesti andnud umbes viie-kuue paadipikkuse võrra edumaad, enne kui jamad klaaritud saime. Edasi läks krüssamine kolmanda tsentripoi juurde. Esimesed kaks jahti ning Sylvia otsustasid minna rohkem paremalt ja Pirita poolt, samal ajal kui meie pigem vasakult soodsamat tuult otsisime. Vana oli seekord meile armuline ja ka paudid õnnestus teha täpselt õigetes kohtades, nii et märki jõudes oli seis muutunud ja meie juba päris pika edumaaga ülejäänud võistlusgruppi juhtimas. Siit edasi läks juba tunduvalt paremas meeleolus spinnakerisõit kuni finišini.Saavutatud edu oli igati piisav, et ka pärast ümberarvutusi esimeseks jääda - niisiis õnnestus ära tuua neljas esikoht selleaastasel seeriavõistlusel. Igati positiivne tulemus eriti viletsasti alanud etappi silmas pidades. Üldarvestuses tõusime tänasega samuti liidriks, kuid viis osavõistlust on veel ees ja väga vara on alles laskmata karu nahka jagama hakata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar